HTML

épp itt vagyunk

Támogatóink

ők csinnálták ezt a blogot

ők csinálták a mobil alaklamzást (most épp itt vagyunk)

túra képek

Archívum

2012.08.11. | Róma, 6. nap: indulás haza

2012.08.11. 13:29 blogfelelős

Mai nap az utolsó napunk Rómában.

Indulás előtt még elmentünk egy sétára, ugyanis Kalazanci Szent József és a piarista rend központi házát nem sikerült az előző napokban megnézni.

Miután visszajöttünk egy ebéd és egy mise után útnak indultunk hazafelé!

1 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juhász Gábor 2012.08.18. 15:43:49

San Pantaleon, Kalazanci Szent József szobája és ereklyéi, piarista himnusz. A fagyit kihagyom, utolsó euróimon (12-vel még mindig tartozom) veszek egy pólót, ha már mosni nem volt időm. Ebéd, pakolás, mise. A buszba 30 bicikli is befér, végül a 16 is sok lett. Tele van cuccal a busz, az emberek alig férnek be. 55+2 személyes, én vagyok az 56. A csomagok hátán utazom. Alvás van, de a fáradtság nem szűnik. Párok rendeződnek, van, ami nagyon zavaró. Apropó, Kendével Rómában szinte egy szót sem tudtam váltani. „Jó reggelt!” „Ne dohányozzál!” Szlovéniában hűvös az éjszaka. Végre. Tibor Fonyódon, Virág Siófokon száll ki. Aztán a Németh csapat Pesten (majd jönnek kocsival Vácra). Nagyon jól jöttünk. Rámolás újra, már mindenki menne haza. Itt-ott egy polifoam, sisak, kerék keresi a gazdáját. Lebontom az utánfutót. Elköszönünk. Maradok misén, Gutbrod tanár úrral megyünk a barátokhoz. Csak fél kilencre érek haza. Már nagyon vártak.