HTML

épp itt vagyunk

Támogatóink

ők csinnálták ezt a blogot

ők csinálták a mobil alaklamzást (most épp itt vagyunk)

túra képek

2012.07.24. 08:50 blogfelelős

Felkeltünk, majd reggeliztünk.

2012-07-24 07.22.42

Reggeli után pedig elindultunk misére. A velencei plébános, Kiss Csaba Vácott végzett 2000-ben.

Első állomásnak Székesfehérvár volt kitűzve. Egy újabb defekt (és egy rendőri ellenőrzés) viszont lassította a haladásunkat.

2012-07-24 10.20.08

Siófokon balról gyülekeztek a sötét felhők, így megnéztük a radarképeket és láttuk, hogy fél órán belül vihar lesz. Ezt egy áruház eresze alá húzódva vészeltük át. Aranyi Petinek azért sikerült mindenét eláztatnia, az áruházból kapott száraz holmit.

Igaz, a Balaton mellett mentünk el, de fürödni nem tudtunk és nem attól lettünk vizesek, hogy megfürödtünk a tóban...

2012-07-24 19.20.40

Utána maradt a felhős idő, szemerkélő esővel, de Balatonberénybe megérkeztünk sötétedés és az újabb eső előtt. Éjjel aztán esett bőségesen.

2012-07-24 21.17.58

1 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juhász Gábor 2012.08.14. 17:41:55

Reggel misére megyünk. Nem találom a pénztárcámat, jól kezdődik. Aztán visszaérve meglesz. Hangulatos utakon kerüljük a Velencei-tavat, majd kiábrándító úton érkezünk meg Székesfehérvárra. Járdán, kerékpárúton, útszélén, felújítás, terelés, kátyú, padka, forgalom, lámpa, szétszakadó mezőny, melyik templomnál is találkozunk? A kocsit lekapcsolták a rendőrök, orvosi igazolás érvényességét firtatják. Ábel visszakerekezik Pákozdig, hogy vezessen, a cuccát Fehérváron hagyja. Közben defekt is volt. Nincs kajánk, veszünk pár péksüteményt. A városnézésből semmi nem lesz (elviszi az időt a kommunikáció a kocsival, a Kanizsa Pékséggel). Az orvosi igazolás megújításában segít a velencei orvos, aki szintén piarista öregdiák, ott volt reggel a misén és mindenkinek a lelkére kötötte, hogy bukósisak nélkül ne üljön fel a kerékpárra. Biztos találkozott már pár esettel. Prohászkáról nem nagyon emlékezünk meg, Szent Istvánról sem, megyünk tovább. Az egyszerűség kedvéért, meg a kevesebb tévesztési lehetőség miatt a 7-es utat választjuk és a siófoki Lidl-t. Ábel cuccát beadjuk a megyei kormányhivatalba. Induláskor Aranyi Peti csomagtartója leszakad, pókokkal erősítjük vissza. A csapat zöme megy, mi maradunk a végére. Újabb bajok Peti biciklijével, csavarok hullanak ki belőle. Veszünk csavart (25 Ft), megcsináljuk a csomagtartót is. Eszti hív, merre is kell menni, autópálya...? Lebeszélem róla. Sötétlenek a felhők, már Siófok közelében járunk, szemereg, szemereg, aztán leszakad az ég. Beállok egy buszmegállóba, Peti rendületlenül teker a zivatarban. Utolsónak érek a Lidl-höz. Aztán a kocsi is befut. Vásárlás, tekerünk tovább. Hátul megyek Petivel. Elesik. Beül a kocsiba. Szárszó és József Attila, ez is kimarad. Szemereg megint. Próbálok felzárkózni, egyedül tekerek. Állandóan megfogadom, hogy nem megyek a kerékpárúton, hepe-hupás, kanyarog, de aztán csak ott maradok. Ha észreveszem. Fénykép a túlpartról: Badacsony, Szigliget. A kerékpárúton keresztben egy kidőlt fa. Befutok Balatonberénybe, ülnek az asztalnál. De azok vitorlások, még alig valaki ért oda. Elkerültem a többieket. Aztán ők is megjönnek párosával. Túrós csusza készül. Sátrakat állítunk. Andris inkább röplabdázik. A víz váratlanul csap ki a zuhanyból és persze hideg. Az eső többször is rákezd, a sátrat behúzom. Aztán a következő etapban nyitva marad és beázik, de azért lehet benne aludni. Meztelen csigák dögivel.