HTML

épp itt vagyunk

Támogatóink

ők csinnálták ezt a blogot

ők csinálták a mobil alaklamzást (most épp itt vagyunk)

túra képek

Archívum

2012.07.25. | 3. nap: Balatonberény » Velika Nedelja

2012.07.26. 13:33 blogfelelős

Reggel időben kellett kelnünk, mert vitorlástáborral együtt volt a szállásunk (jobb, ha korábban kelünk, mert hamarabb tudunk indulni).

Viszont megfogyatkoztunk: először Aranyi Peti ment haza, majd Gutbrod tanár úr is elbúcsúzott (ő csak Balatonberényig kísért minket).

2012-07-25 10.03.53

Nagykanizsán ebédeltünk egyet, de a környék nem volt túl biztató (első kérdés az volt, hogy: "mennyibe került ez a bicikli"), így továbbindultunk.

2012-07-25 13.49.15

A horvát határnál derült ki, hogy Ádám személyigazolványa lejárt, ezért ő visszafordult (és Szlovénia felé jött tovább az autóval).

2012-07-25 16.37.47

Horvátországon (szembeszélben) végigrobogtunk és Trnovecnél átmentünk Szlovéniába. Egy nap három országban!

2012-07-25 19.19.34

Szállásunk elvileg Ormozban lett volna, de Kalász tanár úr csoportja javasolta Velika Nedeljat, ezért felmentünk a faluban levő templomhoz. Szerencsétlenségünkre a plébános épp elutazott (a tengerhez), így nem tudtunk a plébánián aludni, de a helyiek megengedték, hogy a szomszédos focipálya melletti füves részen felverjük a sátrakat.

2012-07-26 06.23.02

1 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Juhász Gábor 2012.08.14. 18:40:35

Aranyi Peti hazamegy vonattal. Gutbrod tanár úr is (biciklivel). Együtt tekerünk a sík terepen, aztán ahogy hullámosodik szétszakadunk. A síkon szenvedek, az emelkedők felélénkítenek. Zalakarosnál elterelnek, plusz négy kilométer. Andris kerékpárja tönkremegy, a kocsi visszafordul érte. Kanizsán átvesszük a kenyereket, pogácsákat, eltart, míg bepakoljuk. Levente szétszórja a pogácsákat az úton. A Harlemben ebédelünk. Letenyén elköszönünk Magyarországtól. Csáktornya és Zrínyi is kimarad. Fáj a szívem. Ádámot nem engedik be Horvátországba (útlevél, személyi nélkül nem csoda), körbeviszi a kocsi Szlovénián át (miután megfordul a senki földjén). Nemsokára magunk mögött hagyjuk Horvátországot is és a másik csoport tippjéért tekerünk: "Ormoz után három kilométerrel jobbra fenn a hegyen vár ránk egy palota (a plébánia)." Nagy az öröm, amikor meglátjuk, az emelkedő sem számít, ami felvisz odáig. Aztán kiderül, hogy a plébános nincs odahaza, marad a betonplacc melletti fű és a sátor, de van csap. Közben a kocsit beszorítják a templom mellé, ahol nincs hely megfordulni, de végül egy mellékúton sikerül legurulni. Találkozunk Hujbert Tamással, aki elhozza a lencsefőzelékünket, amit véletlenül elvitt a másik csapat. Kapunk tőle pár liter tejet is.